پولدار ترین ایرانی کیست؟
وبلاگ اختصاصی تیزهوش های ایران
جایی برای همه عاشقان دانستن
درباره وبلاگ


هراسان می نگرم ... چشمایم نگران ... راههای صعب العبورش مانده ... شاید اینجا آخر غمنامه ی من بود اما ... کسی بود که راه نمایانم کرد ... نگفت کیست ... اما مهربان بود سرشتش جدا از دیگران بود ... این آدینه روز باز به آن غمگاه خواهم رفت ... شاید او بیاید ... شاید این جمعه بیاید شاید پرده از چهره گشاید شاید ... به وبلاگ اختصاصی «تیزهوش های ایران» خوش آمدید. قابل توجه تمام کابران محترم که این وب از هرگونه حرکات غیر اخلاقی و سیاسی و اعمال مخالف قوانین شرعی و ملی جمهوری اسلامی ایران مبراست و متعلق به گروه خاصی نمیباشد بلکه یک وبگاه علمی-فرهنگی-هنری است و در خدمت تیزهوشهای ایرانی. همچنین مدیریت وبلاگ هیچگونه مسئولیتی در قبال مطالب دیگر نویسندگان نخواهد داشت. در صورت مشاهده تخلف آنرا گزارش دهید. ==> کاری از گروه ارتباطات کلاس 101 سمپاد آمل
آخرین مطالب
نويسندگان
7 خرداد 1389برچسب:, :: 1:49 بعد از ظهر :: نويسنده : مدیر وبلاگ

پولدار ترین ایرانی کیست؟

 

دانستن ليست "ترين ها” همواره از جمله مطالبي بوده است که علاقمندان زيادي براي خود دارد و يکي از اين ليست ها، ليست پولدارترين افراد است که همواره در حال تغيير و تحول است.

به گزارش بولتن نيوز، مجله فوربس که هرساله ليست پولدارترين افراد دنيا منتشر مي کند، امسال در يک اقدام جالب، با معادل سازي ارزش دارايي افراد در مقاطع زماني مختلف تا کنون، براي اولين بار ليستي را منتشر کرده است که در آن 200 نفر که در طول تاريخ بيشترين ثروت را داشته اند معرفي شده اند. اولين نفر در اين ليست که به عنوان پولدارترين فرد در تاريخ معرفي شده، چنگيز خان با 417 ميليارد دارايي است.

نکته جالبي که در اين ليست به چشم مي خورد، وجود تنها يک ايراني در اين ليست 200 نفره است، که در اين رده بندي جايگاه 193 را به خود اختصاص داده است.

بر خلاف تصور اکثر ايرانيان در مورد پولدارترين فرد ايراني! اين عنوان به پير اميديار، مدير سايت ebay اختصاص دارد.
اميديار در سال 1967 در کشور فرانسه- پاريس به دنيا آمد. پدر او ايراني و مادرش فرانسويست. وي در 6سالگي به همراه خانواده خود به امريکا مي رود و در کالج نافتز در رشته علوم رايانه تحصيل ميکند.

اميديار در سال 1995 سايت ebay را تنها از روي سرگرمي راهاندازي مي کند ولي پس از گذشت اندکي اين سايت به يکي از بزرگترين و پردرآمد ترين سايت هاي اينترنتي تبديل مي شود.

Ebay به عنوان اولين سايت حراجي اينترنتي لقب گرفته است. اين سايت در حال حاضر تعداد 6000 کارمند دارد و در سال 2005 ميلادي معادل 441 ميليون دلار سود داشته است.

ebay در حال حاضر 144 ميليون عضو دارد و روزانه ميليون ها معامله بصورت مجازي در آن صورت مي گيرد.

اميديار در ليست ثروتمندان حال حاضر دنيا در رتبه 17 قرار دارد و ثروت او حدود 8 ميليارد دلار برآورد شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 128
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 130
بازدید ماه : 128
بازدید کل : 200408
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1